poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wyniki konkursu

Więc tak... Jest 1 Grudnia!
Kurcze, szkoda, że tylko dwie osoby wzięły udział :\
No, ale cóż...
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi. ;)

1. Miejsce zajęła Adzia K.
Napisała ona 'Biały wiersz', jeśli mogę to tak nazwać, który mi się (bardzobardzobardzo xd) spodobał.
A oto on:



"Pojawiłeś się w moim życiu,

tak niespodziewanie,

Jak wichura, którą jesteś.

Nasze pierwsze spotkanie,

Cóż,

było inne...

Nie typowe

Ty byłeś inny..

Niebezpieczny choć zarazem tajemniczy.

Twoje niebieskie tęczówki tak piękne, jak spokojny ocean skuty lodem.

Skrywały o wiele więcej.

W swoim wnętrzu.

Byłeś nieobliczalny,

Bałam się ciebie,

Bałam się uczucia, którym cię obdarzyłam.

Uczucia tak skrajnego,

Że sama nawet dobrze nie zdałam sobie sprawy kiedy przerodziło się to w coś o wiele gorszego.

Bo jak można kocha, kogoś takiego jak ty?

Potwora jakim byłeś.

Właśnie tak wtedy uważałam.

Lecz teraz.

Gdy odkryłam co kryje twoja dusza.

Ujrzałam więcej, niż chciałeś mi pokazać.

Zrozumiałam i pokochałam.

Tak jak Ty.

I słowa "Jesteś moja"

Nabrały właściwego znaczenia.

Podobnie jak słowo "Kocham Cię" w twoich ustach."
 
Natomiast 2. miejsce zajęła Natasza, która, nie wiem czy wejdzie jeszcze na bloga i zobaczy post, ale jej fanart jest cudny :)
 Niestety nie mogłam go tutaj umieścić, by wam pokazać, ponieważ obrazki mają duży rozmiar (900KB na jeden obrazek) i post w blogspocie nie jest w stanie takich obrazów przyjąć.

 Jeszcze jeden szczegół: wygranym nagrody będę przysyłać na maila, jeśli nie problem ;)

2 komentarze:

  1. Wohow! Naprawdę?! Czekaj bo jestem ślepa pójdę po okulary nie no ja w to nie wierzę. Pomimo iż wzięły udział 2 os nie sądziłam, że moje "wierszo podobne coś" zajmie 1 miejsce.
    weeeee :D
    Tak ogromnie dziękuję, chciałabym podziękować mamie, tacie, bratu oraz mojej psince. (nie no zgrywam się) hahaha :D
    Dziękuję Tb Weroniko ;*
    I gratuluje Nataszy i mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zła :*
    Buziaki :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Zajęłam miejsce w pierwszej 3 xD
    Ciesze sie, że ci sie spodobał mój głupawy rysunek
    Gratuluje Adzia K :)

    OdpowiedzUsuń