czwartek, 1 stycznia 2015

NOWY ROK!!!

Siema wszystkim!
Z racji, że internetu nie miałam, nie złożyłam wam życzeń i aż mi głupio teraz ;-;
Więc...
Spełnienia każdego najmniejszego marzenia oraz postanowień na nasz 2015.
Przede wszystkim zdrowia, szczęścia i pieniędzy, bo bez nich ani rusz na podłym świecie. ;P
Kto jeszcze chodzi do szkoły - jak Ja >< - samych szóstek, żeby się dostał/a do wymarzonej szkoły i skończył/a ją.
Przecudnego, przystojnego męża, gromadki wesołych dzieci...
Wszystkim Directioners - w tym sobie xd - życzę oczywiście spotkania idoli, może nawet króciutkiej zamiany słów z nimi :)
Ale tego samego życzę również innym fankom i fanom, np. Beliebers, Mixers, 5sosFam <3
No i oczywiście: lepszego calutkiego roku niż poprzedni. ^^
Okej, w sumie... WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! <3333
Kocham Was, jak nikogo!
Summer xx

2 komentarze:

  1. Tobie też, nawzajem wszystkiego kochana, weny (lol, przecież już ją masz ale cii XD) , żebyś spotkała idoli, no i nwm, złożyłam życzenia na consciousness, widziałaś je , to już nie będę sie powtarzać, haha :)
    Najlepszego
    @Styles_Olesi

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moja Weronisiu ( Summer czy Mr. Styles) na jedno wychodzi. :D
    Tobie oczywiście też dużo szczęścia w tym roku 2015, by wena nigdy Cię nie opuszczała, byś spotkała Hazze i Lou (jak go spotkasz powiedz, że go kocham.;D ) byś była zawsze uśmiechnięta i spełniała najskrytsze marzenia i dążyła zaciekle do celu.
    Kocham Cię ;*
    Buuuziaki ;*
    A.

    OdpowiedzUsuń