poniedziałek, 19 stycznia 2015

Druga Część i Podziękowania!

Hej, ludziska!
Cóż... Prolog drugiej części jest już opublikowany, i jak obiecałam wrzucam linka, ale!
Zanim przejdziecie na Hell, przeczytajcie.
Więc chcę wam serdecznie, z całego serca podziękować:
JEDNO WIELKIE, OGROMNE DZIĘKUJĘ!!!
Bez was to by się nie udało.
Nadal nie mogę uwierzyć, że mamy te 10K wyświetleń!
Boże, to tyle dla mnie znaczy. Kocham was tak bardzo <3
Nie wierzę, że udało NAM się to osiągnąć c:
Jestem z was piekielnie dumna. Nie wiem co jeszcze powiedzieć...
Może to, że jesteście najlepsi. Po prostu the best readers EVER!
Jeszcze raz baaardzo dziękuję, bo inaczej nie wyrażę swoich emocji :c
No cóż... Mam nadzieję, że przy drugiej części będzie was coraz więcej, zamiast mniej :)
To tyle chciałam powiedzieć, tak myślę.
Do napisania! Mam nadzieję, że skomentujecie prolog, by dać mi świadomość, kto to ma zamiar czytać ;3

 Weronika xoxo



1 komentarz:

  1. Oj Weroniko! To JA (znaczy my) dziękujęmy Ci ogromnie i zasłużyłaś na je 10k ogromnie!
    Oczywiście, że będę czytać! Nie wyobrażam sobie inaczej!
    Kocham Cię ogromnie! :*
    Buziaki :*
    A.

    OdpowiedzUsuń